Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, October 30, 2012

:: Aksesori ::

aksesori dan wanita
memang tak boleh nak dipisahkan
kadang-kadang sanggup berhabis untuk aksesori
saya pun tak terkecuali
tapi...
saya ni ada satu habit yang agak kurang best
beli
pakai dua tiga kali
lepas tu
aksesori jadi aksesori
hehehe...


kat atas ni
antara cincin-cincin yang saya ada
ada yang saya beli
ada yang orang bagi
(terima kasihlah pada yang sudi memberi)
tapi antara banyak-banyak ni
entah berapa aje yang saya pakai
itu pun kalau ingat
kalau tak ingat
selamatlah ia di dalam bekas :)


yang ni pula antara rantai yang saya ada
sama juga
ada yang saya beli
ada yang orang bagi
(yang putih tu made in Mekah)
tapi boleh dikira dengan jari berapakali saya pakai
saya tak nampak apa motifnya saya pakai
lebihnya tak tahu nak menggayakan ke mana


 ni pula gelang-gelang tangan yang saya ada
selalu juga pakai dulu-dulu
kalau pergi jalan-jalan
kenduri-kendara
tapi sejak dua menjak ni
saya dah jarang pakai
kenapa?
saya pun tak tahu


ini pun gelang-gelang tangan
ni yang biasa-biasa punya
pakai pun rasanya masa zaman sekolah-sekolah dulu
yang tali-tali tu
saya buat sendiri
dulu suka betul pakai yang gini
sekarang ni aje kena fikir berkali-kali untuk pakai
macam tak sesuai dengan umur aje
hehehe...

kesimpulannya di sini
saya dengan aksesori
memang tak ngam!


 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

3 gosip-gosip:

Azie Amien said...
This comment has been removed by the author.
azie amien said...

ohh yg tali2 tu buat sendiri eh? nak oder bole?

Hafirda Afiela said...

azie amien: ya, buat sendiri, dulu rajin, pakai maniklah, buat namalah, boleh aje kalau nak, tapi tak tahulah bila boleh dapatnya, harus bukak buku belajar balik ni hehehe...