Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, October 31, 2012

:: Saiful Nita ::


Saiful Nita
habis sudah
kalau dah tajuknya Saiful Nita
haruslah pengakhirannya Saiful dan Nita
tak kisahlah sebelum tu dia orang 
kawan ke
musuh ke
atau apa saja
kisahnya pasti akan melibatkan Saiful dan Nita

sekarang ni
saya memang suka tengok drama Melayu
tapi tidaklah tengok secara langsung
biasanya tengok secara online
sebabnya tak ada iklan
lagi satu
boleh jadi peneman sambil-sambil saya menulis
hehehe...

kadang-kadang tu
saya akan mengomel sorang-sorang
kadang-kadang saya akan senyum sorang-sorang
tika itu
sayalah juri dan pengkritik paling bebas


berbalik pada drama Saiful Nita tadi
drama ni bagi saya bagus ceritanya
mengupas kisah-kisah yang tak lari jauh dengan dunia realiti
tapi
masih ada faktor-faktor yang mencacatkan
(hal kecil-kecil - saya tak ambil kisah pun)
namun masih elok di mata saya
kalau tak
takkan saya ikut sampai habis kan

okeylah
saya berhenti di sini dulu
nak komen panjang-panjang
saya rasa saya bukan orang yang selayaknya
saya hanya cakap ikut apa yang saya rasa

harapnya
saya akan terus menyokong drama-drama Melayu kita
:)

 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 gosip-gosip: