Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, September 18, 2012

:: Hari Bahagia Mereka ::

tungu punya tunggu
akhirnya hari bahagia mereka tiba
dan pastinya saya yang pening nak atur agenda
hajat di hati memang mahu menghadiri semua
tapi siapa saya untuk melawan kehendak-Nya
apa-apa pun
doa untuk mereka sentiasa saya panjatkan

buat mereka di bawah ini
'SELAMAT PENGANTIN BARU'
moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat


Raja Abdul Hakim & Wan Rosanaliza
majlis pasangan di atas ini
saya sempat menghadirkan diri
kalau dah rumahnya dekat sekangkang kera
kalau saya tak hadir
nampak sangat saya ni tak patut kan
lagi satu
yang diraikan ini sepupu saya
mahu hilang kepala saya kalau saya tak datang
hihihi...


Mohd Adzmeel (Cukin) & Faezah (Keycha)
pasangan di atas ini pula
kawan semasa di ASK
nampaknya hajat nak menghadiri majlis mereka berdua
tak dapat dilaksanakan
harapnya anda berdua tidak kecil hati ya :)


Hanny Esandra (Nadiah) & Mohd Shahfiza
ini pula kawan belajar dan kawan sesama menulis
nampaknya majlis dia pun saya tak dapat nak hadirkan diri
maaf ya kakak
tak dapat nak hadirkan diri
jangan majuk-majuk tau
senyum sikit...

buat kalian semua
selamat menempuhi kehidupan berumah tangga
<-.->


 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

2 gosip-gosip:

Hanny Esandra said...

thanks fida..

Hafirda Afiela said...

hanny esandra: sama-sama, selamat pengantin baru :)