Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, January 9, 2012

:: Senyum, Senyum & Senyum ::

tak ada apa yang menarik pun nak kongsi kali ni
hanya nak kata pada diri sendiri
senyum, senyum dan senyumlah sentiasa
tapi bukan saja-saja nak maniskan bibir ya
tapi senyum untuk apa yang telah dilaksanakan

Hati Kian Bersatu (HKB) & Top-up Cinta (TC)
nampaknya dah semakin bijak dan bagus bekerjasama dengan saya
walaupun kedua-duanya masih belum jumpa titik penamat
namun saya sudah berpuas hati dengan apa yang ada
harap kerjasama akan sentiasa ada bersama saya untuk menyiapkan HKB & TC

buat pembaca setia HKB & TC
TERIMA KASIH daun keladi ya
komen dan cadangan anda semua
amatlah saya hargai
harap takkan serik menunggu dan baca
e-novel saya
<-.->

2 gosip-gosip:

Unknown said...

bila la nak rajinkan diri buat e-novel ni :(

Hafirda Afiela said...

Rehal, habiskan exam dulu, nanti buatlah, awak tu diam-diam berisi, tahu-tahu dah ada baby baru :)