Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, January 10, 2012

:: Dia ::

dia...
saya tahu dia wujud
saya tahu dia adik kepada siapa
saya tahu dia satu sekolah dengan saya
tapi
saya tak pernah ambil peduli
lagi pula nak ambil tahu
pendek kata
dia bukan siapa-siapa di mata saya
kejam kan saya?

dia...
ada aje jumpa beberapa kali selepas tamat sekolah
siap pergi minum-minum, makan-makan, bual-bual
(tidak keluar berdua ya, beramai-ramai)
tapi
saya tak pernah sedar yang dia dekat dengan saya
tak pernah perasan yang dia serasi dengan saya

dia...
takdir untuk saya
tika ini
harap dia akan terus jadi takdir saya
untuk esok, lusa, tulat dan selamanya
dia itu adalah
'Mohd Zulfadhli bin Abdul Rahim'
<-.->


(hadiah ulang tahun daripada dia --> terima kasih buchuk comot)

0 gosip-gosip: