Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, May 27, 2009

Award Lagi


dapat award lagi
kali ini daripada Hanny Esandra
maceh yea :-)

1. Copy award di atas dan letak di blog anda
Sudah dilaksanakan

2. Nyatakan 5 fakta ttg pemberi award ini :
i. Kecik molek orangnya
ii. Kakak daripada saya :-)
iii. Pernah duduk sebilik dengan saya
iv. Erm... rajin bila buat kerja
v. Ramah

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :
1) Macam biasa, suka sangat kucing
2) Suka warna purple

3) Ada banyak koleksi bear - semua orang bagi (boleh dikira berapa ekor aje saya beli)
4) Alah dengan habuk - achum!!!
5) Suka pergi pasar malam - cari rangka ayam dan yong taufu :-)
6) Cepat bosan dengan... hehehe... biar saya aje yang tahu
7) Tak suka betul kalau orang usik barang saya - pantang
8) Geli tengok ular, cicak dan yang sewaktu dengannya - eee... geli den
9) Sayang sangat dekat Kenit dan Memet
10) Apa lagi yea? Yang satu ni biarlah orang yang mengenali saya nyatakan :-)

4. Anda perlu memilih 10 penerima seterusnya dan describe ttg mereka :
Tak tahu nak bagi kat siapa award dan tag ni. Erm, siapa-siapa yang masuk blog ni, ambil ajelah award dan tag ni ya :-)


0 gosip-gosip: