Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, July 25, 2012

:: Hilang ::

hari ni
entah hari yang ke berapa saya rasa perasaan ni
kadang-kadang rasa nak cabut aje hati saya ni
agar saya tak punya rasa itu
namun
saya tahu saya tak boleh lakukan



aduh...
ini bukan kali pertama saya rasa begini
selalunya dalam setahun tu
adalah dua tiga kali
tapi kali ni
perasaan yang satu ni sentiasa aje ganggu hidup saya
jiwa saya macam dah hilang
apa yang saya buat
semuanya serba tak kena
lebih-lebih lagi benda yang satu itu
(sampai rasa nak buang saja benda yang berkaitan dengan yang satu itu)
sampai satu tahap saya rasa
saya nak duduk diam-diam
tanpa lakukan apa-apa
melampau kan!

hati oh hati
harap akan cepat okey ya
jiwa oh jiwa
harap tak hilang lama ya
sebab saya
tak boleh buat sesuatu perkara
tanpa 'kamu' berdua
jadi...
kembalilah pada saya
please...


 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 gosip-gosip: