Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Saturday, May 19, 2012

:: Rindu Mereka ::

pejam celik pejam celik
dah sampai pertengahan Mei
cepatnya masa berlalu
dan 
dah lama rasanya saya biarkan pondok saya ni sepi
penghuni ada, tapi diibarat macam tiada
mogok!
hehehe...

kononnya selepas PBAKL selesai
mahu juga saya coretkan kisah-kisahnya
tapi 
nanti-nantilah ya
biar saya peram dulu :)

kali ni saya tak berniat pun nak tulis panjang-panjang
hanya nak sampaikan rasa rindu buat mereka
ya
saya sangat rindukan mereka
saya sangat rindukan saat bersama mereka
bilalah kita dapat berkumpul macam dulu-dulu lagi ya
rasa macam dah lama sangat tak berkumpul

Shanika, Aleya, Bikash dan Nurhana
rindu kau orang sangat-sangat


moga semuanya dalam keadaan baik-baik aje
amin...

 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 gosip-gosip: