Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sunday, May 20, 2012

:: Isabella ::

wah!
baru semalam tulis entri
hari ni tulis lagi
sah!
saka rajin saya sudah mari
hehehe...

berbalik pada tajuk entri saya kali ni
Isabella...
apa kaitan ya dengan saya?
Isabella yang saya maksudkan di sini
ialah lagu Isabella yang pernah popular satu ketika dahulu


tadi
masa saya bersantai-santai sambil layan MANIA
(bersantai dan melayan dengan mak)
Aril ada bawak lagu ni
tiba-tiba mak cakap gini
"Dulu, waktu kamu kecik, kamu suka benar lagu ni.
Sampai abah rakam bila kamu nyanyi."
saya senyum aje
tak bagi aksi lebih-lebih
kata mak lagi
"Entah apa yang kamu suka sangat dengan lagu ni entah.
Kalau dapat menyanyi, terjerit-jerit.
Itu belum menangis lagi. Sama naik. Semua tu abah ada rakam."

ya
apa yang mak saya katakan tu memang betul
saya memang suka gila lagu Isabella ni kecik-kecik dulu
kenapa?
saya sendiri pun tak tahu
tapi...
sukanya saya lagu ni
sampai abah rakamlah apa yang saya nyanyikan
saya sempat juga dengar balik rakaman tu bila saya dah besar
(kaset tu dah hilang, tak tahu pergi mana)
dan pastinya saya akan jadi manusia paling malu tika itu
memang betul pun kata mak
terjerit-jerit saya nyanyi lagu Isabella tu
konon belagak macam si empunya lagu
tak kurang juga bila menangis
lagi kuat jeritnya daripada menyanyi
alahai...
anak siapalah :)

okey
kita tinggalkan kisah saya
jom kita layan lagu Isabella


 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 gosip-gosip: