Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, November 22, 2011

:: Bola & Saya ::


saya dan bola
memang jauh panggang daripada api
saya bukan jenis yang suka tengok bola
tapi entah kenapa
sepanjang perlawanan bola yang berlangsung untuk Sukan Sea 2011
satu pun saya tak tinggal
walaupun kejap tengok, kejap tukar siaran
saya tetap nak tahu keputusan
dan hari ni
tak sangka saya jadi angin bila tiba-tiba elektrik kat rumah terputus
saat saya sedang asyik menonton perlawanan
dekat sejam jugak saya tunggu
mujur ada seseorang yang sedia menyatakan perkembangan
terima kasih ya budak tecik

sebaik bekalan kembali ada
bilik TV jadi tujuan
memandangkan perlawanan kali ini
mengambil masa yang agak lama
saya tetap setia dengan siaran 801
Hawaii Five-O pun saya tak hirau dah
hebat betul penangan bola kali ni
dan nampaknya kemenangan berpihak pada Malaysia

tahniah Harimau Malaya
permainan yang sangat bagus hari ini :)

0 gosip-gosip: