Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, September 17, 2009

Bingkisan Buat Dia

semalam...
saya jumpa dia
tapi, dia tak macam selalu
tak ada senyuman pun di wajahnya
jauh sekali ketawanya

kenapa?
entah!
sungguh, saya tak tahu...

biasanya
dia bijak sembunyikan segala duka yang dia rasa
tapi...
tidak semalam
nampak sangat

nak ditanya
tak tahu nak dimulakan bagaimana
hanya SMS aje cara yang sesuai difikirkan
memang dia ada masalah
itu yang dia cakap

untuk dia yang saya panggil kakak
sabar, tabah, kuat
harungi dugaan-Nya ya
adikmu ini sentiasa ada untuk kamu
sayang sangat kat akak
senyum... :-)

2 gosip-gosip:

~marwati wahab @ aleya aneesa~ said...

apa nak kata ya? mana nak mula ya? bingkisan tu cantik sekali, akak suka sangat... maaf lagi sebab buat fieda tengok muka akak yang buruk tu. akak mmg x boleh simpan sb benda jadi betul2 masa nak bukak pintu bilik masa nak jumpa fieda. x boleh nak berlakon tenang lg dah mcm yg akak buat selalu. tp terima kasih... terima kasih sb sudi ambil tahu. akak terharu n akak sangat hargai. lebih drpd tu... akak sayang fieda... sayang sangat...

Hafirda Afiela said...

kan dah ckp...
fieda akan sentiasa ada untuk akak
insya-Allah (selagi mampu)