Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, September 7, 2009

Akhirnya...

3 September 2009
akhirnya...
saya bertandang juga ke Damansara
entah sudah berapa kali dipelawa ke sana
baru hari ini berkesempatan
(konon sibuk :-))

nak cerita panjang pun
saya tak tahu nak cerita apa
layan ajelah gambar-gambar kat bawah ni
layan...

di antara juadah berbuka
macam-macam ada

inilah Zahra
budak comel yang macam-macam kerenahnya
kali ni...
sibuk duk tunjuk gelak sopan
(Rehallah ajar ni-nasib baik kau ajar benda baik)

saya dan Bikash sibuk menikmati cocktail
Epul aje yang steady :-)

bergambar kenangan
(Bikash, saya, Jiha, Zahra dan Kak Afna (yang tutup muka tu))

Zahra dan Rehal
masak jugaklah Rehal nak menggoda si Zahra ni
nasib baik akhirnya berjaya
ilmu apa kau pakai wei

Zahra dan makmenya

Zahra dan saya


buat Kak Afna dan Abang Hamizaudin

terima kasih banyak-banyak

1 gosip-gosip: