Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Friday, July 24, 2009

Award Dan TAG Daripada Hanny Esandra

waa... bile bende alah ni nak habis?
siapalah yang mencipta TAG ni?

bab nak tempek dan jawab...
rasanya tak ada masalah
tapi...
bab nak fikir siapa mangsa seterusnya aje yang masalah
sapa mau tolong ni...

erm, untuk tidak menghampakan kakak saya yang seorang ni
saya jawab jugalah ya
jom, layan...

nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini
happy go lucky
manis aje orangnya
kecik molek
suka warna purple
kakak daripada saya
suka katak (blog dia banyak katak)

setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri
lagi pasal fakta
tengok ajelah yang lepas-lepas
sama aje hehehe...

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
bahagian ni yang lemah ni
apa-apa pun, inilah hasilnya

Saparina (minah slumber...)
A-chah (cool aje orangnya)
Azrin (budak kecik yang suka buli saya)
Roydy (abang yang best)
Aunty Ziekiera (tak pernah jemu lawat saya kat sini)
Fatin Nabila (kakak yang baik hati)
Ezi Afiza (kakak yang cumei)
Eny Ryhanna (kakak paling sempoi)
Umaira Dzul Widad (ibu yang cun :-))
Dyza Ainun (happy aje orangnya)

uff!!!
selesai juga akhirnya
harap Kak Hanny berpuas hati :-)

0 gosip-gosip: