Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Saturday, March 21, 2009

Konvo

Istiadat Konvokesyen ke-7 (ASWARA)
18 Mac 2009

Akhirnya, saya konvo juga... Tahniah buat semua graduan-graduan ASWARA yang selamat dikonvokan (ada ke ayat ni?) pada 18 Mac 2009 yang lalu. Tahniah!!!


Ada nampak macam peguam tak? :-)




Bergambar kenangan bersama pensyarah dan ketua fakulti


Saya dan Encik Zakaria Ariffin (papito 3H)


Senyum aje semuanya... Suka sangat kut...


Bersama Along

Bersama Cik Tien (sama tak muka?)



Sempat jugak culik dua jejaka ni untuk bergambar bersama (Airull dan Sallu)

Bersama keluarga tercinta-Adan tak ada




Bergambar kenangan bersama keluarga Along & Airul, serta keluarga Fatien



Adan yang datang setelah upacara selesai


Miss Konvo dan bunganya-thanks mak

* Terima kasih buat semua pensyarah dan rakan yang tidak pernah lokek mencurahkan ilmu dan berkongsi ilmu. Terima kasih banyak-banyak. Buat Encik Zakaria Ariffin, terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan. Bilalah nak melepak di bilik Encik Z lagi kan...:-)

7 gosip-gosip:

Dalam Mandala Kenangan said...

en z jer?
tn haji dh lupa?
en ghaz dh tak ingat?
en wan tak da?
en hassan di mana?
pn sujiah tak dak tq?
arwah en Zubir dh tak ingat?
en ghulam?
mama asmah di mana?
pak nasir hilang?
abang kamrul?
cik rosminah dh lupa?
dr anwar?
en sukarno?

hehehhe fida jgn marah...

dikonvokan mmg tak pernah dengar..disunatkan tu biasa..

Hafirda Afiela said...

erm semua 2 x sempat nak disenaraikan, tapi tetap ade ucapan terima kasih...
tanpa dia orang semua, siapalah kita ni kak oi...

Dalam Mandala Kenangan said...

hahaha..sajala nak senaraikan..
kasi hilang tension satu badan!

romibaiduri zahar said...

hafirda...
senyum dalam gambar tu terselit seribu makna....

Hafirda Afiela said...

Romi,
erm mestilah ade makna...
hanya kite aje yang tahu
hehehe...

Rose Harissa (NORA) said...

Tahniah... kerana berjaya menamatkan sesi belajar! kak rose tumpang bangga...
makin comey plak ko fieda bila pakai jubah konvo... hik hik hik...

Hafirda Afiela said...

thanks kak rose,
kite mmg comel pun
akak baru perasan ke hahaha
(perasan tahap dewa kan)

ntah di mana comeinye pun xtau