Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, March 25, 2009

Akan Datang!!!


Aku, Dia & Cinta (RM20.90)
Keluaran Fajar Pakeer Sdn. Bhd.
Kerjasama bersama Rehal Nuharis

Antara mereka ada kenangan yang tersimpan. Mereka sering bersama dan sering bersaing antara satu sama lain. Namun, hanya kerana satu perkara, mereka hilang kenangan.

Tisya, gadis selamba yang meminati bidang muzik. Impiannya mahu membuktikan yang muzik juga punya masa depan. Namun tanpa diduga keakraban itu telah memberikan rasa yang dia sendiri belum sedia merasainya. Ada yang menghalang dan ada yang menyokong. Adakah lagu cinta terus berkumandang?

Razen, pemuda yang langsung tidak mempercayai istilah cinta pandang pertama, tetap setia menanti gadis yang sememangnya telah tersimpan kemas di lubuk hatinya. Apakah dia harus menanti si dia yang entah di mana bayangnya atau menerima kenyataan yang dia sememangnya telah terkena panahan cinta pandang pertama?

Inilah kisah aku, dia dan cinta…

8 gosip-gosip:

keRAna AKu SAP said...

salam..
ku nnt novel ang..bla kuar?
bgtaw k
miss u
AKU DIA & KAMU
AKU DIA & CINTA
ooohoohoh

Hafirda Afiela said...

salam...
erm tak tahu bila kuar
harapnya sempatlah pesta buku
klau kau nantikan ADDC ini,
aku nantikan kau
hahaha...

Mummy Hanan said...

Salam Hafirda, tahniah akak ucapkan atas novel yg akan keluar ye... oh..sebenarnya dah lama nak tanya..dlm novel "kalimah cinta" tu kan Hafirda ada gunakan nama N.Y pd setiap surat Airy... hah apa maksudnya tu? boleh tau tak?...
Akan akak tunggu kat Brunei nie...novel baru tu yea.....

Hafirda Afiela said...
This comment has been removed by the author.
Hafirda Afiela said...

salam mummy hanan,
erm NY tu sebenarnya singkatan utk Khushairy Azran (Airy)- N di belakang Azran dan Y di belakang Hairy...
itu je sebenarnya,
asalnya firda ingat org blh teka rupanya tak...
lepas ni memang kna bagi penjelasan hahaha...

Mummy Hanan said...

oh camtu ke?... mula-mula anak akak hairan jugak ...n then she said mcm mummy punya initial, sbabnya akak kdg2 guna NY jugak...singkatan my name N n mu hubby name Y..kekeke or selain dr itu ia boleh membawa maksud New York...hahaha jgn mare dik....apa apa pun trm kasih krn memberi penjelasan.....

ainunL muaiyanah said...

wah .. sudah keluar buku baru ya. buku lama fieda pun yana tak baca lagi. tak aci tak aci.. huhu

Hafirda Afiela said...

salam yana,
yana yang tak baca
kit apulak yang dikatanya tak aci
apalah...
rindunye kat yana...