Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, August 13, 2008

Selamat Pengantin Baru!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hai semua! Bersua kembali kita ya... Kali ini saya ingin berkongsi kisah rakan saya yang dah selamat ke jinjang pelamin. Hari Ahad baru-baru ini, salah seorang rakan saya sudah selamat bergelar seorang isteri. Dah sampai serulah tu... Nak dijadikan cerita, sebelum ini... kawan saya ni pernah lari rumah tau gara-gara tak nak kawin. Kelakarkan. Akhirnya pintu hatinya kembali terbuka buat insan yang sudah bergelar suami buatnya. Selamat Pengantin baru Anis dan suami (aku lupelah nama suami kau ni). Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Cepat-cepat bagi anak sedara kat kite yea :-)... Nampaknya dah terjawab dah soalan kita semua waktu sekolah dulu. Kau mendahului. Kita tunggu aje lah siapa pulak yang bakal menyusul hehehe...


* Anis, ko cakap kat suami kau, lain kali jangan kedekut senyuman tau! Serius aje, takut aku... tahulah dia tu Askar hehehe...

0 gosip-gosip: