Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sunday, October 12, 2014

:: Layan Movie ::

saya memang dah lama tak tengok wayang
kalau dulu-dulu
sebulan sekali
pasti akan ada xtvt layan movie
kalau tak satu
dua movie sekali akan layan
pernah juga layan sampai tiga movie

memandangkan dah lama tak tengok wayang
makanya hari Jumaat baru ni
saya dan kakak saya ke MBO dekat dengan Rumah Pink
layan cerita Annabelle


banyak tutup mata daripada tengok
hehehe...

bagi saya cerita ni okey
tapi ada beberapa perkara yang buat saya tertanya-tanya
banyak benda yang tak berapa jelas
mungkin sebab banyak tutup mata daripada tengok
jadi, mungkin banyak perkara yang saya terlepas pandang
agaknyalah...

hari ni
duduk kat rumah diam-diam
main masak-masak, makan dan tidur
hehehe...

ingatkan dah tak akan layan movie lagi
sekali malam ni (dah masuk hari Ahad sebenarnya)
ada lagi movie menarik
maka saya layan lagi sambil-sambil menghadap laptop
(seperti biasa, mata banyak kat TV daripada laptop)


Dark Water
mula-mula ingat cerita Dark Water yang Jepun/Korea tu
rupanya ni versi mat salih
ideanya lebih kurang sahaja
menarik!
saya suka
kesian Ceci, mak dia mati juga akhirnya

selesai layan Dark Water
tangan ni gedik duk main alat kawalan jauh TV
ada lagi movie yang ala-ala Annabelle dan Dark Water
jadi saya layan lagi

tengah layan cerita inilah sekarang
(dah banyak kali tengok - geram aje dengan Chucky ni)
tak apa
esok Ahad kan
nak pergi jemputan pun bukan awal pagi sangat pun
jadi, apa salahnya tidur lambat hari ni
dah lama tak layan TV sampai pepagi gini

jadi...
jom layan movie dulu
(^.^)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

1 gosip-gosip:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)