Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, November 15, 2011

:: I Like :) ::

kalau baca tajuk N3 saya kali ini
pasti ada orang yang nak muntah, kan?
tapi
itulah yang saya rasa sekarang
suka, suka, suka...
sangat suka!

memandangkan siri-siri CSI (Miami, NY, LA) yang saya ikuti semuanya sudah selesai
(tengah tunggu musim yang baru)
memang kemunculan 4 orang ini sangat saya harapkan

semalam, 14 Nov 2011
Hawaii Five-O musim kedua
selamat ditayangkan di siaran AXN
saya memang lekat depan TV
langsung tak berganjak
sampai Adan tukar audio, mintak mereka semua berbahasa Melayu
saya jadi angin
teruknya saya :)

inilah mereka yang berjaya menawan hati saya (Dano, Steve, Kano & Shin)

2 gosip-gosip:

adela said...

xpe kak... sy pun suka jugak... been waiting for this season... hehehe..

Hafirda Afiela said...

mujur ada yang seiring, jom join the club, adela hihihi...