Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Friday, August 26, 2011

:: Ramadan Terakhir ::

Habis dah cerita Ramadan Terakhir. Secara keseluruhan, saya amat puas hati walaupun ada beberapa perkara yang buat saya tertanya-tanya sendiri. Tapi tak apa, hal tu boleh di ketepikan dan dimaafkan. Biasalah, tak semua sempurna dalam dunia ni. Namun, dalam episod terakhir ni, ada satu kesilapan besar yang pihak produksi terlepas pandang. Ke memang mereka tak perasan masa proses editing? Hanya mereka krew-krew ajelah yang tahu.

Memandangkan saya layan cerita ni di TONTON, mudahlah untuk saya ulang ke scene yang bagi saya tidak sepatutnya jadi begitu. Pada asalnya, saya sangkakan mata saya yang tersalah pandang, tapi bila diulang dan diulang, nampaknya mata saya memang tak silap. Benda yang saya nampak itu, sangatlah jelas. Jelas dan nyata!

Apa ya benda yang mencacatkan scene tersebut? Dalam salah satu scene di tanah perkuburan (menziarah pusara Khadeja), entah macam mana boleh ada 'boom' (macam pembesar suara) dekat situ. Nampak dengan jelas pulak tu. Tapi tak apa, saya yakin, krew-krew yang terlibat, tidak perasan akan kesilapan itu. Mungkin mata saya yang cepat sangat menangkap. Apa-apa pun, tahniah untuk semua pelakon dan krew-krew yang telah menjayakan RAMADAN TERAKHIR. Good job! Jom layan OST cerita ni, Jagan Lupa Nama KU.

0 gosip-gosip: