Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, April 28, 2010

Masuk Panggung

rasanya memang dah lama tak masuk panggung
dan...
Khamis lalu
saya, Bikash, Aleya dan Rehal
sempat melepak dalam panggung
kami semua layan cerita ni...

~Date Night~
gelak tak ingat tengok cerita ni
kelakar habis
kesian betul kat pasangan ni
tak pasal-pasal aje...
nak tahu kenapa
kena pergi tengok sendirilah :-)

Ahad
pergi The Curve Damansara
dengan kawan sekolah - Yan
masuk panggung lagi
kali ni layan 2 cerita
(dapat tiket percuma sebenarnya)
kami tengok cerita kat bawah nilah

~Haunted Room: Who R U~
mula-mula tengok cerita ni
tak tahu apa yang dia cerita
memang tak masuk otak langsung
blur kejap
tapi...
lama-kelamaan baru faham
ceritanya menarik juga
cuba mengetengahkan tentang kuasa minda
perkara tak mungkin boleh jadi mungkin
memang tak mustahil...

~Semerah Cinta Stilleto~
tengok di sebalik tabir
memang rasa nak tengok
macam ada sesuatu yang menarik
tapi bila dah tengok
rasa tertarik tu hilang
jalan cerita yang cuba disampaikan pun
macam terbang melayang
apa-apa pun
tetap enjoy
tetap gelak tak ingat...

1 gosip-gosip:

Sari Hermawati Masrul said...

wak tengok sebab farid kamil :)