Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, January 18, 2010

Memang Layan :-)

hujung minggu baru ni
balik kampung
lepak-lepak ngan Cumit
berkelahi ngan Cumit
tidur ngan Cumit
pendek kata...
banyaklah buat benda dengan Cumit si kucing nakal tahap tak ingat :-)

kalau dah balik kampung
sayalah manusia paling malas dalam dunia
kerjanya mesti duk menghadap TV
kali ni layan cerita Jepun
(dah lama tak layan)

tadaa...
inilah ceritanya
1 Pound Gospel


abah pun layan sekali cerita ni
ada satu part tu...
saya punyalah sakan ketawa
abah?
buat muka selamba tak ada perasaan
biarlah...
mesti abah tahan ketawa tu :-)

inilah heronya
hero yang kuat makan :-)
pada awalnya...
saya asyik terfikir...
kat mana saya tengok dia
cerita apa dia berlakon sebelum ini
akhirnya terjawab jugak
cerita Gokusen
patut macam pernah tengok
memang layanlah cerita ni
asyik ketawa saja
geli hati dengan aksi-aksi yang dipamerkan watak-wataknya
enjoy!!!

Sabtu malam...
saya, abah, mak, Adan dan Mata (kawan Adan)
lepak-lepak di Ipoh
sempat layan cerita ni
(first time tengok wayang kat Ipoh)
memang gelak sakan
abah?
tetap sama
hanya beberapa ketika saja dia tersenyum sendiri

saya yang dah terputus wayar
atau...
abah yang tak ada wayar ketawa
tak kisahlah
apa-apa pun...
memang enjoy
\-.-/

0 gosip-gosip: