Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, January 12, 2010

Geli Hati

hahaha...
ketawa tak hingat
itulah aksi saya dan rakan serumah (Kak Wawa) semalam

ceritanya macam ni...
semua baru balik kerja waktu tu
masing-masing sibuk nak bersihkan diri
(nasib baik bilik air ada dua, tak berebut :-))

selesai apa yang patut
saya terus lepak dalam bilik
Kak Wawa tiba-tiba panggil
saya keluar ajelah macam biasa
tanya dia...
kenapa? ada apa?
dia cakap...
ada orang cari

saya dah buat muka pelik
siapa?
memandangkan Adan ada di Kuala Selangor
memang mustahillah dia yang datang
mulalah otak ni bekerja keras memikir
dan...
muncul wajah seseorang
takkan dia kut?

dalam takut-takut tu
saya buka aje pintu
(Kak Wawa siap jadi penunggu kat belakang)
rupanya...
Abang Pizza salah rumah da...

tutup aje pintu
sakan saya dan Kak Wawa ketawa

0 gosip-gosip: