Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, December 24, 2009

Hanya Kerana SMS

sebelum ini...
apa dia buat
apa dia cakap
sikit pun tidak terkesan di hati
sikit pun tak berjaya menumpahkan kolam air mata

tapi semalam...
hanya dengan satu kiriman SMS
laju saja air mata tumpah
rasa sakit sangat di hati
tembok yang menguatkan diri
sudah selamat dirobohkan dia...

buat dia...
cakaplah apa pun
fikirlah apa pun
buatlah apa pun
ubahlah apa pun
saya tetap saya
sayang saya tetap buat dia

andai pertukaran nyawa boleh buat dia bahagia
seikhlas hati saya katakan...
saya sanggup
sebab?
saya hanya ada dia dan dia hanya ada saya
(sampai mati pun dia tak boleh ubah yang satu ini)

7 gosip-gosip:

Sal said...

Fida xnak la sedih2 huhu...

Roydy Rokidy said...

ehem...
owang tu bukan abang Roydy Rokidy kan? Bukan kan? Kan?
eh, abang? hehehe..

Diari Kampung Tengah said...

Nape sedih2 ni... just chill ya cyg...
p/s: Ha.. korg tak nak order 'JUS' lg ke kat jiha? :D

Hanny Esandra said...

nape sedey2 nih...

[e]cha [b]aek said...

eeeeeeeeeee..geli nyerr....ayt bunge2 jet..sjk bile pndai wt ayt bunge2 ni eh??aja lorr....heeee

SriPanggung said...

apehal nihh...?

Hafirda Afiela said...

sal: idak eh, kejap je tu... skang dah ok :-)

roydy: bukan abang roydy pun, mmg ko abang pun daripada aku :-)

jiha: dah tak sedih dah, erm jus 2 t fyda kami order ek... utk bekalan thn depan hehehe...

hanny: tak ada apa, dah ok dah

ecah: hahaha... lawaklah ko ni, t aku ajar ko

sripanggung: xde apalah... nanti2 aje aku cerita ek