Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Friday, October 30, 2009

Pujuk...

memandangkan hati sentiasa berbolak-balik
laju saja diri ini nak layan macam-macam cerita
(cerita-cerita Melayu jadi pilihan)
kononnya nak pujuk hati... :-)
memang jadi walaupun seketika

~ geng-pengembaraan bermula (upin dan ipin)~
dah lama nak tengok cerita ni
akhirnya dapat jugak
comellah si Opel tu
tiba-tiba teringat kat abang saudara yang saya panggil Abang Opel
(sebab dia suka pakai baju bola yang ada tulisan OPEL)
entah manalah dia sekarang
lama gila tak jumpa

~rasukan ablasa~

takut dengan bunyi muzik dalam cerita ni

teringat masa belajar di ASWARA

sanggup tutup telinga dan lari jauh-juah

bila ada yang main alat yang mengeluarkan bunyi macam dalam cerita ni

(entah apa entah nama alat muzik tu)


~bohsia-jangan pilih jalan hitam~
buat saya fikir
banyak pilihan yang boleh dibuat untuk sesuatu
hanya...
diri sendiri yang harus bijak memilih

~maut~
3 cerita yang berbeza
saya suka cara cerita ini diketengahkan
tapi...
tak suka cara penyambungannya
macam melompat hehehe...

~syurga cinta~
Adan cakap cerita ni best
trylah tengok
okeylah...
tapi tak berapa berjaya memukau hati :-)

~jangan pandang belakang congkak~
ingatkan cerita seram
rupanya cerita lawak
sakit perutlah gelak
memang ketawa sakan

~histeria~
pening tengok cerita ni
tak faham
rupanya...
sengaja ditunggang-langgangkan susunannya
nasib baik akhirnya saya faham :-)

~jangan tegur~
langsung tak sangka yang watak mak su dalam cerita ni jahat

~gadoh~
tak pernah tahu pun tentang wujudnya cerita ni
memandangkan ramai rakan di ASWARA yang terlibat
saya cuba tengok
cerita yang berkisarkan tentang masalah perkauman
nak tahu tentang apa?
tengoklah sendiri :-)

~setem~
saja aje pilih nak tengok cerita ni
terkasima kejap saya dibuatnya
beberapa aksi dalam cerita ni buat saya rasa kagum

0 gosip-gosip: