Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, May 11, 2009

Pindah dan DMA

PINDAH

Hari ni dah seminggu saya berada di teratak baru (bilik baru sebenarnya :-)). Bilik kali ni best sangat. Nampak KL, air tasik dan pemandangan-pemandangan yang menyejukkan hati. Harapnya dapat membantu saya untuk memujuk 'ilham' dan 'mahmood' saya kembali... Dan, harap sangat bahawa idea yang tergendala ini dapat dikembangkan kembali. Dah lama sangat rasanya idea ni terperuk dalam kepala dan kertas (draf kasar). Harapnya semua akan kembali lancar...

Inilah pemandangan-pemandangan yang boleh nampak dari bilik saya:-


pemandangan di waktu malam


pemandangan di waktu siang

DARI MATA ARISA (DMA)

Erm, dah habis dah cerita ni...
(Kau Sayangku --> Dari Mata Arisa)
tak adalah saya bergaduh dengan RTM online lagi :-)

Bikash (penulis bukunya), Puan Sujiah Saleh (penulis skripnya) dan Encik Meor Hashim Manap (pengarahnya)


0 gosip-gosip: