Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, April 8, 2009

Talentime dan Detective Conan

erm layan jugaklah bila dah lama tak tengok wayang
bagi saya, ceritanya menarik
tapi... saya tak sukalah dengan ending dia
tergantung...
ada sambungan kut...
kita tunggu dan lihat ajelah :-)


tiap-tiap malam (Isnin-Jumaat (11.30mlm))
akan layan cerita ni di Astro Ceria
tak kisahlah kalau rakan serumah cakap saya macam budak-budak
asal saya puas :-)
(itu dia belum tengok lagi saya layan doraemon dan kartun-kartun lain)

sebab suke giler dengan cerita dia version kartun
jadi saya cubalah layan cerita Detective Conan version orang (Jepun)
sempat tengok dua episod aje...
agak lambat...
tapi tetap tengok sebab pakwe (Oguri Shun) saya berlakon hihihi...

2 gosip-gosip:

SARNIA said...

Fieda, akak ingat akak sorang yg suka citer DC tu. Akak memang x penah miss, siap beli CD & komik dia sekali, hehehe...

Hafirda Afiela said...

hihihi...
lagi dasyat rupenya kakak saya ni
dulu ya saya rajin beli komiknye
skang dah mls hehehe...
lyn citer je
sbb dpt tgk conan yang comel tu b'gerak2 hihihi...