Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, April 16, 2009

Selamat Hari Lahir

inilah Muhammad Ramadan...
budak keras hati, keras kepala,
asyik nak gaduh aje ngan saya bila jumpa...
(bukan bertumbuk tau, gaduh mulut aje)
kadang-kadang saya rasa macam
nak ganyang-ganyang aje dia ni
tunjuk perasaan marah saya :-)
tapi... nak buat macam mana...
marah macam mana pun saya dengan dia...
perasaan sayang saya tu dapat mengatasinya
sebab...
dialah satu-satunya adik yang saya ada :-)
oit Adan, aku nak ucap:-

semoga panjang umur...
dimurahkan rezeki...
sentiasa dikelilingi kebahagiaan...
dan banyak lagilah...

IKLAN:-
PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2009
PWTC

17-26 April 2009
Berkunjunglah ke Booth FP:
3026, 3027, 3042 & 3043
(Dewan Tun Razak 3)
Sesi bertemu penulis FP:

18 April 2009
- Cempaka Meerniz
- Ebriza Aminnudin
- Sofieza Isqandar
- Mahizan Husain
- Wannie Nordin

19 April 2009
- Fateen Najwa
- Dinaz Salsabila
- Qaseh Qaisara
- Ellise Gee
- Eny Ryhanna
- Romibaiduri Zahar

25 April 2009
- Sarnia Yahya
- Nor Rafishah Md. Hassan
- Anita Aruszi
- Umaira Dzul Widad
- Siti Rozilah
- Suria Areesya

26 April 2009
- Rehal Nuharis
- Hafirda Afiela
- Ezi Afiza
- Puteri Imaneisya

*cilok maklumat ni kat blog FP :-)



0 gosip-gosip: