Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, April 30, 2009

Jiwa Kacau...

Entah kenapa dua tiga hari ni...
Hati, perasaan, jiwa, fikiran...
Semuanya jadi kucar-kacir...
Serabut semacam
Kacau-bilau jadinya...

Tak sukanya bila ada perasaan macam ni...
Nak buat kerja pun susah
Ada aje gangguan yang datang menyapa...
Isy, ini semua dia punya pasallah
Aduh!!!
Saya jugak yang dah macam kucing hilang anak
Tak senang duduk

Tak kisahlah apa pun
Yang pasti... saya harus cari balik diri saya
Harapnya akan jumpa...

* rasa macam nak berada jauh dari KL... cari ketenangan :-)

6 gosip-gosip:

UMAIRA DZUL WIDAD said...

awat ni dik? gaduh ngan BF ke? janganlah camtu...bawak diri jauh2 pun, kalau jiwa kacau tetap kacau. Hem...ketenangan tu tak jauh sebenarnya. Ada dalam diri sendiri je...ewah! memandai jer nasihat kat org. Hopefully Fyda ceria2 selalu. Sebab senyumanmu itu amatlah menawan dan manis sekali bila dipandang :)

Hanny Esandra said...

hope evrything will going back 2 normal... cheers! :-)

SARNIA said...

Nampaknya mahMOODnya dah hilang, ke cari baliklah...

Hafirda Afiela said...

nak gaduh ngan bf pe ke bendanye kak umaira oi...
bf pun xde hehehe...
xde pe la kak,
biaselah kadang2 ade benda yg mengusik hati n mengganggu...
2 aje...
erm skang dah ok
dah kembali normal hahaha...

Hafirda Afiela said...

thanks hanny...dah ok dah :-)

Hafirda Afiela said...

kak sarnia,
mahmood n ilham mmg dh lama hilang
ngajuk kut...
kene busaha utk pujuk huhuhu...