Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, January 15, 2008

Semester Baru

Hai semua! Semester baru, bermula lagi. Berdebar-debar pulak rasa hati. Apalah keputusan yang bakal saya perolehi. Sampai saja di kampus, makin berdebar debaran jantung saya. Slip keputusan sudah berada di tangan. Alhamdulillah, keputusan yang diterima memang di luar jangkaan. Naik mendadak dari semester lepas. Harapnya ia akan berkekalan dan makin meningkat. Risau juga kalau kembali terduduk. Di semester baru ini, banyak perkara yang harus saya lakukan dan nantikan:-

1) Harus banyak lagi membuat kajian tentang topik yang saya pilih untuk PeTA.
2) Menantikan siapalah penyelia saya untuk projek PeTA.
3) Teringin sangat nak buat kajian pasal Gamelan untuk subjek Ilmiah.
4) Krew bahagian apa ya yang bakal saya dapat bagi subjek Mak Yong? Harap-harapnya dapatlah jadi krew kostum dan tatarias lagi (best dan enjoy).
5) Dapat melaksanakan PeTA dengan baik.

Ini dululah kot, kalau tulis banyak-banyak pun tak tentu dapat nak laksanakannya segera. Selamat kembali mengadap buku. Jumpa lagi...

0 gosip-gosip: